HTML

FEHÉRGYARMAT

Fehérgyarmat. Élhető és szerethető marad-e Szatmár és benne településünk? Rajtunk múlik.

Friss topikok

  • Ferenc Ifj Kocsis: Örülök, hogy találtam blogot Fehérgyarmattal kapcsolatban, van egy mellék szöveg, hogy Szatmár és ... (2019.01.18. 12:45) Udud István: Utcák, terek, intézmények névadói Fehérgyarmaton (Bárdos Lajos)
  • Ferenc Ifj Kocsis: Örülök, hogy találtam blogot Fehérgyarmattal kapcsolatban, van egy mellék szöveg, hogy Szatmár és ... (2019.01.18. 12:19) CSENGERÚJFALU:
  • gersgorin: Tündérem? :) Hát ez kedves :) Igen amúgy, Morvai ügye pont egyenlő súllyal kerül a mérlegbe, mint... (2010.04.17. 16:16) Olvasgatok
  • Artaban: @fórumoskomi: néha dolgoznom is kell, és kevés embernek engedem, hogy ide írjon. Így nem mindig a ... (2010.03.25. 14:50) "Valahol Európában! "- olvasói levél
  • Artaban: Tisztelt sanyi.45! Második hozzászólásodat a már leírt álláspontom miatt nem áll módomban beenged... (2010.02.23. 10:25) Minket is érint

2009.12.10. 09:56 Artaban

„Elvehetik Veres Jánostól a sztrádát”


Magyarországon, mint normálisan működő országban, nem divat véleményükért embereket személyükben sérteni. Főleg újságírókat, hiszen a sajtó, mint minden intézmény hazánkban, kiegyensúlyozottan tájékoztat, csak az igazat írja, és a világon senkit meg nem bántana csúsztatásaival.

Biztosan rosszul szocializálódtam, még az átkos kommunista rendszer hozadéka lehet, hogy az általános emberi hülyeségre, bocs, butaságra még mindig felháborodom. A nyilvánvaló rosszindulatra határozottan reagálok. Az én hibám, hogy nem igazodtam ehhez a szép új világhoz…

Megjelent az Index címlapján egy írás, Baksa Roland klaviatúrájából, a fenti címen. A sztori röviden a következő. Veres János MSZP-s országgyűlési képviselő hathatós közreműködésével a költségvetési törvény szavazása során elfogadták a parlamentben, hogy Vaja és Vásárosnamény közötti 20 km-es, 2 X 2 sávos autópálya épüljön a korábban eldöntött autóút helyett. Ezt kívánja egy Vas megyei SZDSZ-es képviselő, Hankó Faragó Miklós, egyes közlekedési tárgyú törvények módosításáról szóló törvényjavaslat zárószavazása során megváltoztatni.

Indoka: „Az autóútként való megépítést az ország és a költségvetés teherviselő képessége is indokolja, teszi hozzá a szabad demokrata képviselő.”- index.hu

Az olvasót megnyugtatta a szerző, hogy: „Ha ma mégsem állna a parlament többsége Hankó Faragó kezdeményezése mögé, akkor sem ér véget az ügy. A liberális politikus ugyanis ezt a javaslatot egy sor más törvényjavaslathoz be fogja adni”

Röviden ennyi. Ami miatt még szemezgetek a cikkből, az a stílusa, amivel elkötelezettségét bizonyítja a szerző. Azok a megfogalmazások, amivel úgy gondolhatta, jól megmondtam Veresnek. (elvehetik Veres Jánostól a sztrádát; Veres- féle, Veresék; Veres akció)

Érdekes. Valahogy nem etikus, hogy a 20 km-es szakasz gazdaságtalanságát a szerző saját korábban megjelent írásával kívánja bizonyítani. („Holott abban a térségben semmi szükség nincs autópályára „) Azt sem értem, hogy ez a szakasz Veres János saját szakasza lesz-e, hogy tőle kell elvenni?

Miért van az, hogy a Szatmár- Beregben élőket megint olyan megaláztatásban részesíti Baksa (gondolom, szólíthatom én is így, ha ő megteheti ezt „Veressel”), amivel írásában szembesülhetünk?

Nem tudom, tudja-e, hogy a Nyíregyházáig érő autópályával vált elérhetővé számunkra az ország fővárosa? Oly módon, hogy a 300 km-es távot Fehérgyarmatról-ami még további 25 km Vásárosnaménytól- szerencsés esetben már 4 óra alatt elérhetjük saját kocsival.

Tudja-e, hogy Románia és Ukrajna felé mekkora forgalom áramlik az alárendelt utakon? Hogy ez a forgalom mekkora károkat okoz épített és természeti környezetünkben és bizony emberéletben is?

Esetleg Hankó képviselő úr az ország teherviselő képessége miatti aggódása okán egy volt (?) SZDSZ-es polgármester (Jüttner Csaba) és volt SZDSZ-es képviselő (Iványi Tamás) városa ellen teszi, amit tesz? Érdekes játék a politika.

Hivatkoznak bizonyos forgalmi adatokra. Jó. Akkor gondolkodjunk. Ukrajna, legnagyobb szomszédunk. A gazdasága padlón. Most. A gázt még sokáig rajtuk keresztül kapjuk. Viszonylag nagy létszámú magyar kisebbség él területén. Olyan partnerünk, aki ha megerősödik, sok érdekességgel kápráztathat el bennünket. Autópályával a határig, aminek nem lesz folytatása Magyarországon, ha „Verestől elveszik az autópályát”. Nem lesz sima út Ukrajna EU-s csatlakozása sem. De ha túl leszünk rajta, óriási gépjármű forgalmat fog indikálni a nagy vagyonnal rendelkező ukrajnai utazóközönség. Az egyéb gazdasági előnyöket hosszan lehetne sorolni.

Ne feledjük, hogy nekünk, a szatmár- beregi embereknek, lassan már elegünk van a másodrangú állampolgár szerepéből. Akkor, amikor a Kulcsár ügyet újrázzák, amikor a BKV Zrt. jogi igazgatója bátran nyilatkoztathatja, hogy a parkolóban átvett 10 millió forintot legálisan kapta, akkor, amikor a pécsi ünnepélyes megnyitót régi ismerős szervezheti, felmerül az itt élőkben, hogy az EU támogatásból építendő autópálya szakasz költségein ne szórakozzon senki velünk!

Ezúton kérem a Szabolcs- Szatmár- Bereg megyei országgyűlési képviselőket, hogy pártállástól függetlenül ne engedjék elvenni tőlünk a 20 km-ünket!

Kérem: Dr. Baja Ferencet, Demendi Lászlót, Gazda Lászlót, Juhász Ferencet, Kárpáti Tibort, Dr. Legény Zsoltot, Szabados Józsefet, Dr. Szabó Évát, Dr. Szép Bélát- akinek jelentős szerepe volt a vásárosnaményi vasútvonal megtartásában, Tukacs Istvánt, Dr. Veres Jánost, Dr. Vojnik Máriát, Czomba Sándort, Fülöp Istvánt, Jakab Istvánt, Mádi Lászlót, Dr. Simon Miklóst, Dr. Tilki Attilát, Tóth Andrást, hogy mozgósítsák kapcsolataikat, és ne engedjék, hogy elvegyék tőlünk az autópályát!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csaba sándor autópálya attila jános zsolt tamás veres legény iványi fehérgyarmat vásárosnamény jüttner czomba tilki


A bejegyzés trackback címe:

https://fehergyarmat.blog.hu/api/trackback/id/tr251587711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása