HTML

FEHÉRGYARMAT

Fehérgyarmat. Élhető és szerethető marad-e Szatmár és benne településünk? Rajtunk múlik.

Friss topikok

  • Ferenc Ifj Kocsis: Örülök, hogy találtam blogot Fehérgyarmattal kapcsolatban, van egy mellék szöveg, hogy Szatmár és ... (2019.01.18. 12:45) Udud István: Utcák, terek, intézmények névadói Fehérgyarmaton (Bárdos Lajos)
  • Ferenc Ifj Kocsis: Örülök, hogy találtam blogot Fehérgyarmattal kapcsolatban, van egy mellék szöveg, hogy Szatmár és ... (2019.01.18. 12:19) CSENGERÚJFALU:
  • gersgorin: Tündérem? :) Hát ez kedves :) Igen amúgy, Morvai ügye pont egyenlő súllyal kerül a mérlegbe, mint... (2010.04.17. 16:16) Olvasgatok
  • Artaban: @fórumoskomi: néha dolgoznom is kell, és kevés embernek engedem, hogy ide írjon. Így nem mindig a ... (2010.03.25. 14:50) "Valahol Európában! "- olvasói levél
  • Artaban: Tisztelt sanyi.45! Második hozzászólásodat a már leírt álláspontom miatt nem áll módomban beenged... (2010.02.23. 10:25) Minket is érint

2009.12.21. 17:25 Artaban

Testületi ülés és hóhányás

Önkormányzati képviselő testületi ülést néztem a Városi Televízióban. Kérem ne bántsanak, nem, nem vagyok mazohista...! Véletlenül pörgettem az adókat. A kíváncsiság visszavezette a távkapcsolót, ismét és ismét.

A szemétszállítás jövő évi díjainak megállapításáról volt szó. Azon nem is csodálkoztam, hogy több képviselőnk szájából újra meghallgathattam ugyanazokat a százalékokat, amiket az előttük szóló már előadott. Az sem lepett meg, hogy még jobban is járok, ha jövőre havi két kuka ürítést veszek igénybe- tél van, nem vagyok hajlandó a nyári két hetenkénti kukaürítés szagi következményeire gondolni!

Akkor vettem a téli öltözetet magamra, és indultam el sétálni, mikor a szolgáltató felé bejelentett kisebb + kuka ürítési igény árából kívánva alkudni, az előterjesztőt kijavította a jegyző úr, hogy pontosan mit is javasolt. /ha tévedek, akkor bocs, sőt nagy BOCS az előterjesztőtől- aki mégis szeretné megnézni, hétfő 6 óra, december 21./

Esze Tamás (nem az MSZP korábbi helyi elnökéről beszélek) úttól Tömöttvár út végéig tartott a séta, oda-vissza.

Megtekintettem a hóhelyzetet, ki veszi komolyan a hótakarítás kötelezettségét. Gyakorlatilag túl sokan maradtak szégyenben előttem. /tudom: kit érdekel???/
Arányaiban a városban több a magántulajdonban lévő lakóház, mint a vállalkozási célokat szolgáló ingatlan. (sokat gondolkodtam, hiszen kísérőm is van a megállapításaim alátámasztására, de mégsem pellengérezem ki a nem hóhányókat! Minden le nem takarított ingatlan előtt meg nem volt kedvem fotót készíteni..)
Szóval a tények: arányaiban több volt a vállalkozók előtt el nem takarított hó- boltok, telephelyek-, mint a magán ingatlan előtt otthagyott, letaposott, balesetveszélyes járda. Magántulajdon előtt szinte csak ott maradt letaposva az egész napi hótermés, ahol nem lakják az ingatlant.
Hogy ez miért fontos ebben az esetben? Azért, mert idős, beteg városlakók is kötelességüknek érezték, hogy teljesítsék a penzumot, még akkor is, ha ez számukra nehezebb az átlagosnál is.

Ami különösen meglepett, az a közintézmények, esetleg "közösségi" tulajdonban lévő ingatlanok előtti helyzet.
A teljesség igénye nélkül: volt 1. sz. iskola előtt, volt orvosi ügyelet előtt, volt bíróság épülete előtt. Több olyan ingatlant is találtam, ahol nem tudtam eldönteni, hogy napközben leseperték-e egyszer legalább, vagy teljes közönnyel fogadták az égi áldást, így ezeket a felsorolásból kihagytam. De több is volt, hangsúlyozom.

Most kellene jönnie a csattanónak. Miért jönne? Kész a vacsorám. Jó éjt, jó hóhányást!


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fehergyarmat.blog.hu/api/trackback/id/tr701613850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása